سایت فلرن

اس ام اس ها و جوک های خوب

سایت فلرن

اس ام اس ها و جوک های خوب

طرز تهیه چای زعفران

طرز تهیه چای زعفران

 طرز تهیه چای زعفران , طرز تهیه چای زعفران برای پریود شدن , طرز تهیه چای زعفران برای سقط جنین , طرز تهیه چای زعفرانی

درست کردن چای زعفران در خانه بسیار آسان است و زعفران با کیفیت و اصل، تضمین کننده‌ی خوش عطر و طعم بودن چای زعفران شما خواهد بود.دستور العمل ها متفاوت است اما معمول ترین راه این است که : ابتدا آب را بجوشانید و حدود ۳ یا ۴ رشته از زعفران را داخل فنجان بریزد. سپس آب جوش را داخل فنجان بریزد و بگذارید ۳ – ۴ دقیقه در این حالت بماند. در صورت تمایل یک قاشق چای‌خوری عسل نیز به آن اضافه کنید و از چای زعفران خود لذت ببرید.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره دستور و طرز تهیه چای زعفران و نبات برای سقط جنین و افسردگی و پریود شدن در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

طبع چای زعفران

چای سیاه طبیعتی سرد دارد، اما زعفران گرم و خشک است. افرادی که دارای طبع سرد هستند، اگر چای را به صورت چای زعفران میل نمایند می توانند جلوی عوارض سردی در بدن خود بکاهند. همچنین مصرف برخی گرمی‌جات مثل دارچین و نظیر آن می‌تواند برای افرادی که طبعی سرد دارند مفید باشد.

مواد لازم برای طرز تهیه چای زعفران

  • زعفران؛ ۱ قاشق چایخوری
  • عسل؛ ۱ قاشق غذاخوری
  • آب جوش؛ به مقدار لازم
  • گلاب و دارچین؛ به مقدار دلخواه

طرز تهیه چای زعفران ساده , طرز تهیه چای زعفران و نبات , طرز تهیه چای زعفرانی , طرز تهیه چای زعفران برای افسردگی

طرز تهیه چای زعفران و نبات

یکی از انواع چای که علاوه بر داشتن خاصیت دارویی، طعم بسیار فوق العاده ای دارد و باعث نشاط انسان می گردد، چای زعفران می باشد و طرز تهیه چای زعفران به این شکل است که، به میزان ۱ قاشق چایخوری زعفران را درون قوری بریزید و ۱ قاشق غذاخوری عسل را نیز به آن بیافزاید و بعد آب جوش را به آن اضافه کنید و به وسیله یک قاشق محلول را خوب به هم بزنید. سپس قوری را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی حرارت غیر مستقیم بگذارید، تا چای زعفران کاملا دم بکشد. البته می توانید از شکر یا نبات به جای عسل استفاده نمایید.در صورت دلخواه و با توجه به ذائقه خود می توانید، ۱ قاشق غذاخوری گلاب و یا مقداری چوب دارچین را پیش از دم کردن چای زعفران به آن بیافزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.