سایت فلرن

اس ام اس ها و جوک های خوب

سایت فلرن

اس ام اس ها و جوک های خوب

لیمو و عسل

لیمو و عسل

 لیمو و عسل ناشتا , لیمو و عسل برای گلو درد , لیمو و عسل برای سرفه , لیمو و عسل در بارداری

  نوشیدنی لیمو و عسل را میتوانید خیلی سریع درست کنید و چون طعم خوشمزه ای هم دارد براحتی میتوانید آن را بنوشید و مانند برخی نوشیدنی های گیاهی دیگر، مزه دارویی نمیدهد. عسل و لیمو یک نوشیدنی انرژی زا است و پس از چند روز مصرف به آن وابسته خواهید شد. بهتر است لیموترش به شیوه ارگانیک کشت شده باشد و عسل نیز اصل باشد. در صورتی که عجله دارید می توانید کمی آب سرد به آن اضافه کنید تا زودتر خنک شود. این معجون را ناشتا بنوشید. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره همه چیز درباره خواص ماسک و معجون آب لیمو و عسل ناشتا در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

خواص لیمو و عسل

این نوشیدنی، یک انرژی سریع و فوری را برای مدت طولانی فراهم می کند ، عسل یک خوراکی انرژی زا است که عمدتا از قندهای ساده مانند فروکتوز و گلوکز تشکیل شده است و ۶۴ کالری در هر قاشق غذاخوری را تولید می کند. در طول هضم، کربوهیدراتهای اصلی، فروکتوز و گلوکز به سرعت به خون منتقل می شوند و می توانند تاپبرای نیازهای انرژی در طول روز استفاده شوند همچنین لیمو، توانایی افزایش سوخت و ساز بدن را دارد. اسید سیتریک موجود در لیمو عملکرد و نمک سیترات، که بخشی از چرخه اسید سیتریک است – زنجیره ای از واکنش های مهم برای متابولیسم انرژی است.

سلامت پوست با لیمو

هیچ چیزی در شربت لیمو عسل وجود ندارد که نتواند پوست را تمیز، جوان و بدون آکنه کند همانطور که پیش از این گفتیم، آب لیمو عسل به ازبین بردن سموم کمک می کند و روده شما را تغذیه می کند یک روده خوب و سالم با پوست خوب و سالم، مرتبط است به علاوه، آب لیمو تا به اثرات ضد باکترییایی اثبات شده ای دارد.

شربت آب لیمو و عسل

اگر از عفونت های دستگاه ادراری رنج می برید، شربت آب لیمو عسل بخورید آیا می دانید چرا در بسیاری از رژیم های سم زدایی، لیمو نقش اصلی را بازی می کنند؟ لیمو ،غنی از ویتامین C است که آنتی اکسیدان است و به تولید گلوتاتیون کمک می کند. در حال حاضر، گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است که کمک می کند تا سموم موجود در کبد را خنثی کند به علاوه، شربت لیمو عسل به عنوان یک دیورتیک عمل می کند، به این معنا که می تواند سم را سریع تر از طریق ادرار خارج کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.