خواص و نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو و  درمان ریزش مو

خواص و نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو و درمان ریزش مو در سایت جسارت

سیاه دانه برای مو ,سیاه دانه برای موی سر,روغن سیاه دانه برای موی,روغن سیاه دانه برای مو,فواید سیاه دانه برای مو,سیاه دانه برای ریزش مو,روغن سیاه دانه برای موی سر,سیاه دانه برای سفیدی مو,سیاه دانه برای تقویت مو,سیاه دانه موارد استفاده,خواص سیاه دانه برای موی سر,خواص روغن سیاه دانه برای موی سر,فواید روغن سیاه دانه برای موی سر,روغن سیاه دانه موی سر,روغن سیاه دانه برای مو سر,خواص روغن سیاه دانه برای مو سر,طرز استفاده روغن سیاه دانه برای موی سر,روغن سیاه دانه و موی سر,خواص روغن سیاه دانه برای مو,روغن سیاه دانه برای ریزش مو,خاصیت روغن سیاه دانه برای مو,روغن سیاه دانه برای تقویت مو,روغن سیاه دانه برای موی صورت,روغن سیاه دانه برای مو خوب است,روغن سیاه دانه برای موخوره,خواص سیاه دانه برای مو,فواید روغن سیاه دانه برای مو,خواص سیاه دانه برای ریزش مو,خواص سیاه دانه مو,خواص سیاه دانه برای رفع سفیدی مو,خواص سیاه دانه سفیدی مو,خواص سیاه دانه برای مو,سیاه دانه و ریزش مو,سیاه دانه ریزش مو,سیاه دانه ریزش مو,سیاه دانه و ریزش مو,نحوه استفاده روغن سیاه دانه برای ریزش مو,روغن سیاه دانه ریزش مو,سیاه دانه برای درمان ریزش مو,تاثیر روغن سیاه دانه بر موی سر,خواص روغن سیاه دانه بر موی سر,روغن سیاه دانه برای سفیدی مو,سیاه دانه برای رفع سفیدی مو,سیاه دانه سفیدی مو,خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو,سیاه دانه و سفیدی مو,سیاه دانه و رفع سفیدی مو,روغن سیاه دانه سفیدی مو,سیاه دانه برای جلوگیری از سفیدی مو,روغن سیاه دانه تقویت مو,سیاه دانه و تقویت مو,موارد استفاده سیاه دانه

خواص و نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو و درمان ریزش مو

سیاه دانه برای مو , سیاه دانه برای موی سر , روغن سیاه دانه برای موی , روغن سیاه دانه برای مو

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو و  درمان ریزش مو می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

افرادی که از مشکلات سینوسی رنج می‌برند، می‌توانند شب‌ها یک قطره از روغن سیاه‌دانه را در هر کدام از سوراخ های بینی خود بریزند و پیشانی و سینوس ها را با روغن سیاهدانه ماساژ بدهند.  برای برطرف کردن التهاب سینوزیت می توانید مقداری ازدانه های آن را در یک پارچه توری قرار دهید وسر آن را گره زده نزدیک بینی خود قرار دهید و بوی آن را استشمام کنید تا التهاب برطرف شود، عطری که از این دانه ها پخش می شود می تواند مجاری تنفسی را باز و میکروب ها و باکتری ها را نابود کند. همچنین می توانید مخلوط دانه های زیره سبز و سیاه دانه یا روغن این دانه ها را در یک ظرف حاوی آب گرم ریخته و با استفاده از حوله بخور آب گرم دهید، بخور می تواند باعث ورود عطر این دانه ها به درون مجاری تنفسی و رفع التهاب و میکروب های آن شود.

سیاه دانه برای مو

خواص روغن سیاه دانه : دکتر معصومه خادمی زاده افزود : کسانی که مبتلا به دردهای روماتیسمی هستند می توانند به صورت موضعی از روغن سیاه دانه استفاده کنند؛ قرار دادن سیاه دانه روی کلیه ها نیز درد آن را کاهش می دهد.  وی خاطرنشان کرد: حتی خوردن یک قاشق غذاخوری گیاه سیاه دانه با روغن زیتون می تواند در کاهش درد کلیه ها موثر باشد. مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد : روغن سیاه دانه مانند کورتن یا مسکن فقط تسکین دهنده درد نیست بلکه آغاز درمان است. به گفته خادمی زاده، افرادی که فکر می کنند بدن شان دچار انگل است می توانند به غذای خود سیر اضافه کنند. کورتن با نام علمی کورتیکواستروئید معمولا برای تسکین درد استفاده می شوند اما در عین حال عوارضی مانند پوکی استخوان به همراه دارند. مصرف سیاه دانه در روایات اسلامی نیز توصیه شده و گفته می شود روغن سیاه دانه در کاهش قند خون، تعادل فشارخون، بهبود آرتروز و التهاب لثه موثر است و کلیه و مجاری ادراری را تصفیه می کند.

برای درمان آسم دو بار در روز یک قاشق چای خوری روغن سیاه دانه بخورید. برای درمان برونشیت یک قاشق چای خوری روغن دانه سیاه را به یک فنجان چای زنجبیل اضافه کرده و آن را دو بار در روز بنوشید و یا روغن سیاه دانه را بر روی سینه خود ماساژ دهید.

سیاه دانه برای موی سر

روغن سیاه دانه تقویت مو و ابرو : برای تقویت موی سر می توانید روغن سیاه دانه اصل وخالص را روزانه به موهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید ( حتما توجه شود به پیاز مو روغن برخورد کند نه سطحی )  سعی کنید بیشتر از دو ساعت روغن روی سر نماند و بعد از 2 ساعت حتما موهای خود را بشوئید.

خواص و نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو و درمان ریزش مو

سیاه دانه برای مو , سیاه دانه برای موی سر , روغن سیاه دانه برای موی , روغن سیاه دانه برای مو

سیاه‌دانه یا شونیز گیاهی یک‌ساله گلدار و بومی جنوب غربی آسیا است. تحقیقات نشان داده که روغن سیاه دانه دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و التهاب را کاهش می دهد، علاوه بر این می تواند به درمان بیماری های رایج مانند فشار خون بالا و آسم کمک کند.

روغن سیاه دانه برای موی

روغن سیاه دانه سفیدی مو : یک از درمان سفیدی مو به روش سنتی استفاده از سیاه دانه می باشد که روزانه باید به سر مالیده شود و به آرامی ماساژ داده شود.  استفاده از هلیله سیاه با مشورت پژشک متخصص طب سنتی می تواند نتیجه دهی درمان سفیدی مو را با سرعت بیشتری جلو برد.

برای درمان سردردهای عصبی روغن سیاه دانه را بر پیشانی و روی بینی بمالید و چند قطره در بینی بچکانید. سیاه دانه مسکن فوری دردهای عضلانی و مفصلی است و ماساژ روغن سیاه دانه به مدت 5 الی 10 دقیقه به صورت آرام که جذب عضلات شود در تقویت و خون رسانی مفید بوده و درد عضلات را کاهش می‌دهد.

روغن سیاه دانه برای مو

تقویت مو ریش و سبیل با سیاه دانه : برای تقویت ریش صورت و سبیل می توانید روغن سیاه دانه را به صورت خود زده و ماساژ دهید و بعد نیم ساعت بشورید.

سیاه دانه برای مو